26.5.2012

Maybe this summer you're mine


mun ja tiian numero!


 


E: Heeips:) Nää kaikki kuvat on oikeestaan viime viikonlopulta jollon mulla kulki kamera kokoajan mukana kun oli ne esitykset, ei ollu kun yli 500 kuvaa viikonlopun jälkee kamerassa! Tällä viikolla kameraa ei oo tullu oikeen käytettyy, oon vaan ollu mahdollisimman paljon ulkona ja nauttinu tästä ihanasta säästä!:) Vihdoinki musta tuntuu siltä, että mulla on aikaa tehä mitä haluun ja millon haluun eikä oo reenei tai kouluu sen tiellä! Tällä viikolla mulla oli matikan kokeen uusinta, koska se meni niiiin surkeesti mut nyt onneks sain siitä ihan hyvin hyväksytyn.

Eilen näin tosi monii kavereita ja menin vähän ympäri Tamperetta! Välillä ei oltu ihan kartalla Tiian kans et missä oltaan ja eksyttiin jonnekkin metsään vehmaisissa hetkeks?:D Illal tulin viel hetkeks Saaralle jossa oli viä kavereita joita oli kiva nähä pitkästä aikaa!

 ella

2 kommenttia: