17.5.2012

Those nights when she stays up and just thinks about all the great times she had with him





E: Moikkaa ja hyvää helalomaa! Ite en ehdi kauheesti lomaa vietteleen kun tällä viikolla on ollu suunnilleen joka päivä harjotukset esityksiä varten, jotka on kestäny yli 4 tuntia aina...Niin ja viikonloppu mulla menee ihan kokonaan esityksissä! Nää kuvat on muuten otettu reeneistä, paitsi toi vika jossa ollaan Saaran kans kuviksen tunnilla! Eilen olin Saaralla yötä ja ilta meni hyvin kavereitten kans. Aamulla kun herättiin oltiin ihan sairaan väsyneitä koska ei oltu nukuttu paljookaan, mentiin sit kuiteski aamu uinnille!:D

Ainakin mun omassa blogissa multa tultiin kysyyn parikin kertaa, että mitä mä harrastan ja en mä siitä oo oikeestaan paljoo kertonukkaan! Eli mä niinsanotusti harrastan sirkusta:D mutta joo sielä ei oo pellejä ja eläimii... Ite käyn siel notkeus ja ilma-akrobatia reeneis ja oon tykänny. Tässä oppii kaikkii hienoi juttui ja saa esiintymis kokemusta kanssa + tietty kaikki kaverit:) Keväisin meillä on aina tosi isot esitykset jotka on nytkin siis tänä viikonloppuna. Mut näitten esitysten jälkeen een enään sirkukselle palaa, vaan oon päättäny että lopetan...:) Siinä nyt oli jotain siitä, koska se ei oo ihan normaalein harrastus! Mut siis jos tulee jotain kysymyksii, nii kysykää vaan!

ella

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Emmäätiiä mulla ei oo enää kauheesti ollu motivaatioo mennä sinne, oon ollu siel jo tosi kauan. Ja mulla on tullu paljon kaikkii muita uusii juttui:)

      Poista
  2. Mun täytyy kysyä et miks sä lopetat ? Eiks sulla enää innostus riitä vai ?:)ja aiokko alottaa sitte harrastaa jotai muuta :)

    VastaaPoista
  3. Kirjotatteko omia blogeja?voisikko linkata jos kirjotatte?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kirjoteta enään. Kirjotettiin ennen mut nykyää on tää yhteinen:)

      Poista
  4. hei millä ohjelmalla muokkaatte kuvia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tän postauksen kuvat on muokattu sillä pixlr-o-maticillä :)

      Poista