26.8.2012

Dying to know, but afraid to find out





S: Koulua on käyty jo kaks viikkoo, enkä oo ehtiny postaan ollenkaa:o Tai sit ei vaan oo ollu oikeen motivaatioo. Meillä on ollu tosi raskaita päiviä koulussa ja pääsen kolme kertaa viikossa vasta neljältä, joten oon aika poikki. Nyt tulin kuitenki laittaan noi pari kuvaa, jossa näätte mun uuden ihanan neuleen, ostin sen GT:sta syksyä varten:) Kävin myös vihdoin ja viimein ottamassa napakorun. Mun on jo varmaan vuosi pitäny se hankkia, mut oon aina jänistäny tai sit se on vaa unohtunu :D Onneks nyt kuitenki kävin sen ottamassa, oon ihan innoissani tästä! En malta oottaa että pääsen vaihtaan tähän jonkun kivan korun, oon jo kattellu paljon netistä tilattavia napakoruja:) Lataan tässä samalla just kännykästä kuvia koneelle, ja koska mulla on aika paljon kesältä kuvia kännykässä, aattelin tehä vielä tänään postauksen niistä. Jos ei tänään niin ainakin lähiaikoina:)

saara

4 kommenttia:

  1. mis otit napakorun?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. S: Tampereella madmaxissa :)

      Poista
    2. Oliks se kiva paikka?:) Ku pitäs ittekki mennä ottaan....:D

      Poista
    3. S: Kannattaa kyllä käydä! Ei mulla mitään valittamista ainkaan oo :)

      Poista