5.8.2012

flashing signs



 


 


E: Heeips, munkin osalta pitkästä aikaa! En sitten ihan ehtinykkään postaa rippikengistä ja mekosta ennen juhlia, ups! Yläpuolella kuvia rippijuhlista ja pari muuta kuvaa jota kamerasta löyty. Ja jos joku huomas jo, niin mulla ja saarallahan oli aika samanlaiset kakut, ne teki sama ihminen:) Itestäni mun konfispäivänä ei oikeestaan otettu paljon edustavia kuvia, eikä ees sellasta missä mulla ois ruusu kädessä! Kävin kuiteskin sitä edellisenä päivänä ammattilaisella ottaan rippikuva:) Tän aikana ku en oo postannu, en oo oikeestaan tehny mitään kauheen tärkeetä. Chillaillu kavereitten kaa millon missäkin! Viime yönä kun olin siel Saaralla yötä, täytyy sanoo et aamulla väsytti aika paljon:D 

Anteeks tässä kohtaa kun tä teksti ei oo todellakaan mistään parhaasta päästä ja lauseet ei oikeen liity toisiinsa! Mutta asiasta toiseen, lähen äitin kanssa huomenna Ruotsin risteilylle! Päätettiin se oikeestaan vasta tänään joten tää on aikalailla äkkilähtö:) Ootan kyllä jo innolla et pääsen ostaan kaikkia ihania neuleita ja muita syysvaatteita!

palaillaan kun oon taas takasin Suomessa:)

  ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti