11.8.2012

If you love it like I love it






 

 

 

E: heeips! Käytiin Saaran kans kuvaamas noi mun uudet ostokset! En ees lopulta ostanukkaan niin paljoo kaikkee mitä olin kuvitellu:D Hollisterilta valkonen pitkähihane paita, huppari ja toi toppaliivi, johon oon jo ihan rakastunu! Kokeilin varmaan miljoonaa eri villapaitaa mut mikään ei oikeen tuntunu/näyttäny kivalta. Bikbokista löyty sit vihdoin. Ton alla pitäis kyl pitää varmaanki bandeauta koska noista rei'istä näkyy aika hyvin läpi:D  Uutena noissa vaatteissa on myös guessin laukku ja converset! Kummatkin ostin pari viikkoo sitten ja on jääny kuvaamatta. Aattelin et tosta laukusta tulis koululaukku, mut kattoony et mahtuuks sinne kaikki kirjat!

Eilen olin Saaran ja Ingan kans ja leivottiin meillä keksejä sekä dominoitiin sanajahdissa xd!! Illalla ku olin viel ulkona, huomas et sielä oli ihan himo kylmä! Oisin melkeen voinu ottaa ton toppaliivin jo käyttöön:D

 ella

6 kommenttia:

  1. Moikka, minä valitsin teidän blogin yhdeksi suosikikseni, joten tulkaapas käymään täällä!:
    http://veera-tuulia.blogspot.fi/2012/08/liebster-blog.html

    VastaaPoista
  2. ihania noi kaikki vaatteet! tää teijän blogi on ihan sairaan kiva:) minkä kokonen toi hollisterin paita on ku oon tilaamassa netistä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittii:) no siis toi valkonen on xs toi huppari s ja toppaliivi m :D

      Poista
  3. siis missä oikee oot ollu ku oot ostanu noita hollisterin vaatteita yms?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olin ruotsis :) taisin mainita edellises postaukses sen:)

      Poista