16.9.2012

I've been chilling in the city where the money's thrown high and the girls get down




 



 
 



E: Eilen oltiin kuvailemas illalla Saaran ja Ingan kans pitkästä aikaa, tuli ihan kivoi kuvii! Otin mun kameraan ton speedlightin mukaa, päätin kerranki kokeilla ku ei oikeestaa oo tullu yhtään sitä käytettyy:) Sit mentiin meille ja tarkotuksena oli mennä kauppaa ostaa kaikkee hyvää terveellistä ruokaa ja jotai chillailla vaan, mut ei sit ollukkaa enää aikaa mennä kauppaa niin se vähä jäi. Näitten tyttöjen kans on kyl silti ihan huippua aina:) 
Nyt viikonlopun aikana on tullu yritettyä lukee maanantaina olevaan latinan kokeeseen, enkä oikeestaan osaa tätä koealuetta paljo yhtää...:D Mut onneks muitakin meidän luokalta on vähä hukassa tän kokeen suhteen:p 

 ella


8 kommenttia:

  1. miks terveellistä ruokaa xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. E: Koska mä ja Saara ollaan herkkulakossa eikä oikeestaan tehny mitään karkkia tai jotain roskaruokaa mieli :p

      Poista
  2. aivan ihanii kuvii!:)

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia ootte nii kauniita =) miten toi 3. alin kuva on oikee otettu?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. E: voi kiitti:) se otettii vähä sillee omaperäsesti että mä olin tos keskellä saara oli mun edessä mun kameran kaa ja otti sillä speedlightilla kuvan ja inga otti mun takaa samaan aikaan kun se salama valo tuli sieltä edestä:D kysy toki lisää jos et tajunnu mun kehnoo selitystä xD

      Poista
  4. Ihanii kuvii tytsyt<3 toi kappale on himo hyvä!

    VastaaPoista