19.9.2012

The real trouble with life is that there's no backrgound music


E: Mäkin päätin tulla nyt tänään postaan ja vihdoin julkaista tän postauksen! Elikkäs tän tarkotuksena on olla vähänniinkun musiikkipostaus/mitä oon kuunnellu lähiaikoina:) Tiiän et osa on noista jo aika vanhoja, mut silti niitä on nyt tullu kuunneltua!xD Kuten huomaa tuol on parikin Connor Maynardin kappaletta, se on vaan niin ihana Kuvat on kesällä otettuja joita en oo viel tääl julkaissu:) 

Niinkuin Saaraki mullaki on himo innostus nyt käydä gogolla! Ainut vaan, että siitä seurauksena on tällä viikolla ollu että mulla on nyt selkä ihan jumissa:D Jäätiin tiistaina Elsin ja Vilman kanssa suoraa koulusta bodycombattii, josta mentiin suoraan bodyjamiin! Oli ihan huippuu ja illal kyl väsytti:D Sain vihdoin myös suostuteltua noi mun kanssa perjantaiks cx worksii ku ei ne oo siä viel käyny. Huomenna aamusta suunnistusta heti kahdeksalta, ehkä munkin pitäis mennä nukkuun...öitä

 ella

 ps. Vähän nauratti ku löysin tän kuvan koneelta jossa oon serkun rippijuhlissa!:D Ai mitenniin kakshaarasten etsiminen n. 3 tunnin ajan ei oo hauskaa xD?

7 kommenttia:

  1. hei tosi kiva blogi !käy tsekkaa mun jua liity jos on intrestii!:)
    http://nookkulandia.blogspot.fi/
    liityn!

    VastaaPoista
  2. Ella oot nätti! :)

    VastaaPoista
  3. ja miten noi musat saa tollasiii palkkeihi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. E: Oon tosi huono selittään tälläsiä juttui mut voin yrittää xD siis kun postaat ja oot laittanu youtubesta sen kappaleen siihen, niin meet siihen kohtaan jossa muokataan sen postauksen html koodia ja siel on sairaasti niitä numeroita ja kirjaimii ja kaikkii merkkei iha sekasin, niin etit sieltä "320" "266" ja muutat sillee että toi 266 on 25! sit siit tulee tollanen ja jos haluut sellasen pidemmän siitä niin muutat ton "320" sillee et se on 720:) ja noi numerot on siel kahdessa kohtaa aika lähekkäin pitää muuttaa niistä kummastaki sit:) Sori tää kehno selitys:D

      Poista