19.10.2012

She knows what she wants ain't afraid to get it





E: Moikka! Syysloma on menny iha hyvissä merkeissä ja ollaan pysytty Vilman kans siinä meidän suunnitelmassa että käydään joka päivä gogolla! Tulin vähän aika sit kotiin gogolta ja käytiin sit nopeesti nappaamassa pari kuvaa, että ois ees jotain kuvia postattavana:) Toi takki joka mulla tossa on päällä on uus ja se on intersportista. Oon ihan rakastunu siihen!! Ja viel ku mulla on ollu jo parinakin talvena sillee et mulla on talvitakkina joku sellanen urheilu toppatakki niin on ihan kiva et välillä on vaihteluu =)

Tänää kävin kampaajalla suunnittelemassa et millaset hiukset mulle värjätään ja samalla leikattiin huonoja latvoja pois. En malta oottaa et saan nää värjättyä sit! Mut se on viel kaikille yllätys et millaset tulee;)

 ella

4 kommenttia:

  1. teillä on ihana blogi! Aina kun on tullu postaus oon ihan innoissani!:D ja kiva takki:)

    VastaaPoista
  2. jos haluu ostaa tonne gogolle 'jäsenyyden' nii onks sen hinta toi n.700e eli vuosi ku tuol sivul oli jotain muitakin hintoi mut en tajunnu :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. E: en oo ihan varma :D kun en ite sitä maksa ja mulla taitaa olla sellanen kuukausi kerrallaan jäsenyys, eli oisko jotain 70 e/kk ja sit saan käydä siel niin kaua ku haluun lasku tulee vaa peräs :) mut joo en osaa kauheen hyvin vastaa tohon kantsii mennä vaikka gogolle sinne asiakas neuvontaan tai jotain x)

      Poista