28.10.2012

Weekend


 





1. Saara toi mulle Vegasista maailman ihanimman rannekorun! 2. Ja parasta hajuvettä! Mulla on ollu tätä ennenki mut se loppu.. 3. Ostin pari viikkoo sit kirjan !? Mut oon kuullu tästä vaan pelkkää hyvää niin päätin sit ostaa:) 4. Ja saara viel toi mulle ihanan juomapullon!
E: Mooikka! Viikonloppu on menny ihan hyvissä merkeissä vaikka koulujuttui onki ollu aika paljon:) Eilen olin Helsingissä pyörii ostoksilla sillävälin ku äiti oli kasvohoidossa. Paljoo en löytäny, ostin kahdet housut ja ton kaulahuivin:) toiset housuista on noi viininpunaset ja oon jo nyt ihan rakastunu niihin! Ja tohon huiviin kanssa :) Ton hiusjutun oon pari viikkoo sit ostanu h&m:ltä

Tänään oon tehny tosi kauan kaikkia koulujuttuja mm. opetellu koko maailman valtioita karttakokeeseen...

ella

9 kommenttia:

  1. Sulla on ihana tyyli ja sun asut on tosi inspiroivia! Mistä löysit ton kaulahuivin?:)

    VastaaPoista
  2. ella oot ihanaihana!!!!!<3 toi kirja on himo hyvä tulet varmasti pitämään x)

    VastaaPoista
  3. mistä noi sun kengät on:)? siis noi pitkävartiset:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. E: ostin ne tammikuus vantaan jumbosta mut en muista mistä kaupasta:(

      Poista
  4. ihana blogi!:)
    käy tsekkaa meijän upo uus ja liity jos tykkäät!:
    http://nooraroosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. mist noi housut on ostettu?:) sori kun mä kommentoin vanhaa postausta:DD

    VastaaPoista