1.12.2012

December please be awesome


 
 
 
 
 
E: Moikka ja pahoittelut tästä postaustauosta! Ei olla koko viikkoon päästy Saaran kans postaileen koska kuvatila pääs loppumaan :/ Nyt tilanne on kuiteskin korjattu!! Eilen oltiin Mikon kanssa meillä ja leivottiin sit pipareita. Pakko sanoo, että noi on kyllä ehkä rumimpia pipareita mitä oon ikinä tehny xD Tänään olin aamusta äitin ja siskon kanssa ostaan jo joululahjoja! Oon ihan innoissani ku on joulukuu varsinkin ku mun synttärit on 6 päivän päästä :)

Mulla on aika paljon kaikkia kuvia mitä pitäis jakaa niin viikonloppuna tulee sit varmaa viel useempikin postaus :) Esim toi viimeinen kuva on vähä esimakuu tulevista postauksista! 

 ella

6 kommenttia:

  1. haha just ihania pipareita! toi sininen möykky, söpööö x)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa xD sen piti olla orava mut vähä epäonnistuttiin....:D

      Poista
  2. miggooou xd !!! toin joelille tollasen paidan harmaana kai? xd söpöi pipareita nuoripari<3

    VastaaPoista
  3. Siis onko Mikko sun poikaystävä vai?:D Mulla on menny vähä ohi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu:p no en mä tääl blogissa ihan kaikkee kerrokkaan :)

      Poista