4.12.2012

Happiness doesn't mean that everything's perfect, it means you've decided to look past the imperfections

 
 
Ostettiin tää Mikon kanssa abc:ltä Saaralle synttärilahjaks xD !
 
 
 
 
E: Oon ollu jotenki koko päivän ihan täynnä energiaa ja päätin ottaa kameranki kouluun! Muutenki tää päivä on ollu tositosi kiva. Menin 8 kouluun vaikka yleensä meen tiistaisin vasta puol 12, mut tänään mulla oli luvassa matikan tukari ja ruotsin koe alko poikkeuksellisesti ysiltä xd Niitten jälkeen menin hakeen kahvia mun vanhasta tet paikasta ja ostaan stockkalta salaattii. Toi takeaway kahvi on himo coolin näköne!! Menin takas koululle ja mulla oli siinä sit jotain puoltoista tuntia aikaa istuu vaan ja venailla et Saara tulee kouluun :D Kun se sit vihdoin tuli nii huomattii et oltii ostettu samanlaiset salaatit:D 

Koulupäivä meni nopeesti ja päästiin jo kahdelta jonka jälkeen mentiin Saarankaa niille hetkeks ennen kun se lähti kampaajalle :) Toi pipo joka näkyy noissa kuvissa on muuten uus, ostin sen lauantaina stockkalta. Ostettiin melkeen samanlainen mut valkosena, siitä mulla kyllä ei oo kuvaa... Mutta nyt jatkan teoriakokeeseen harjoitteluu! Heippa

 ella

4 kommenttia: