25.12.2012

Waking up on christmas morning










 S: Nyt on jouluaatto vietetty, lähettiin lauantaina ajaan mökille ja huomenna olis tarkotus palata Tampereelle. Mun jouluaatto koostu elokuvista, riisipuurosta, joululauluista, joulukirkosta, saunasta, jouluateriasta, perheestä ja lahjoista :) Sain ihania lahjoja vaikka en oikeen mitään ollut toivonukkaan! Ihania koruja, kosmetiikkaa, 2 pipoo ja neule, karkkia, lahjakortteja :) Tajusin että sain viimejouluna lahjaks iphonen, ja ihmettelen miten hyvin oon pitäny sen ehjänä enkä oo ees kyllästyny siihen tai haluais ees uutta puhelinta, mun edellisille puhelimille on käyny jo parissa kuukaudessa noin.. 

Vuosikin vaihtuu ihan kohta, 2012 on menny niiiin nopeesti ja tosi paljon on ehtinyt tapahtua..:) Ei oo vielä oikeen selkeitä suunnitelmia missä vietän vuoden vaihtumista, oon silti innoissani! Sarakin tulee jo uudeksvuodeks kotiin, jee<3 

Ja ainiin, mun joulutodistuksen lukuaineiden keskiarvo on 8.5 ja kaikkien aineiden 8.7 ja oon tosi tyytyväinen. En oo vieläkään päättänyt mihin lukioon aion hakee, kohta alkaa tulla vähän kiire:D Ehkä tää tästä selkeytyy kun tammikuussa on esittelyitä. Ihanaa lomanjatkoa:)

saara

8 kommenttia:

  1. Mulla oli samat keskiarvot x) hyvää joulua koko teijän perheelle vähän tälleen jälkikäteen!<3

    VastaaPoista
  2. tajusit juuri että sait viime joululahjaks iphonen ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha paremmin sanottuna tajusin että siitä on tasan vuosi kun sain tän:D

      Poista
  3. tykkäsiksää olla siel mökil?(: mää en ikinä tykkää olla meidän :D mut hyviä välipäiviä ja uuttavuotta! Tää on tosi kiva blogii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kyllähän mä viihdyn mutta onha se aina ihanaa päästä kotiinki:) samoin sulle ja kiitos paljon!:)

      Poista
  4. voitteko sä ja ella tehdä yhteisen lahjapostauksen:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo voidaan ainakin pistä mietintään :)!

      Poista