12.1.2013

Always dress like you're going to see your worst enemy






S:Mooi, ekasta kouluviikosta selvitty! Mulla on käynnistynyt koulu ihan hyvin, ja oon tän viikon aikana käynyt gogollakin lähes joka päivä:) Käytiin Ellan kans ottamassa kuvia tohlopissa, se varmaan tekee sitten oman postauksen. Mulla on Veeran tollaset vähän korkee vyötäröiset farkut cubuksesta, yhet ainoista farkuista jotka istuu mulle.. Ja tossa thomas sabon korussa näkyy muutama noista mitä sain joululahjaks:) Tuntuu että näytän tosi oudolta kun mulla on rajaukset, en oikeen tiiä sopiiko :D Siinä muutamat kuvat siltä ajalta kun paisto aurinko, nyt se jo loppu:( Hyvää viikonlopun jatkoa<3

saara

12 kommenttia:

  1. missäpäin tamperetta asutte? :)

    VastaaPoista
  2. millon tulee postaus teidän boyfriendeistä:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä vielä joskus, eihän me mitään sellasta olla luvattu :)

      Poista
  3. Oot niin ihana<3 ja noi rajaukset sopii:))

    VastaaPoista
  4. onko sulla luonnostaan tollaset hiukset mitä noissa kuvissa?:) Jos ei nii mitä oot tehny niille ku ne näyttää nii kivoilta?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis oon kihartanu ne puikolla mut noissa kuvissa ne on vähä lähteny jo xD mut kiitos!

      Poista
  5. missä otatte noita kuvii ku on tosi monessa tuo taustalla tollane ihana laakee alue?:) ja mitä gogota tai yleisesti mitä salia suoisttelisit tampereella:)?<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. me asutaan pellon vieressä niin siellä, ja sitte esimerkiks nää kuvat on otettu järven jäällä tohlopissa:) ite kaikista mieluiten käyn gogo parkissa, se on niin kivan iso! ja en oikeen mitään salia osaa suositella, ite käyn enimmäkseen jumpissa!

      Poista