13.1.2013

They say that we're too young to love but maybe they're too old to remember

 

 
 
 
 
 
 
 

 
 

E: Moikka! Tässä niitä mun kuvia jotka käytiin eilen Saaran kanssa ottaan. Täytyy kyllä sanoo et olin koko loppu päivän ihan jäässä kun tuli oltuu tuol ulkona vaan mekolla :D Kaikki noi kengät mitkä näkyy tässä postauksessa on uusia ja tuli tällä viikolla vihdoin postista! Oon niistä nyt jo ihan innoissani, vaikka niitä ei kyllä viel pitkään aikaan pääse käyttään :) Tilasin ton mekon sieltä samalta sivulta, eli New Lookilta :) Tilasin myös yhden toisen mekon, mut mulla ei oo siitä nyt kuvii niin näytän sen varmaan joskus myöhemmin. 

Perjantaina vietettiin Mikon kanssa viettään meidän kuukausi päivää syömällä New Yorkissa :) Eilen sain mun pieceofnorwayn ittelleni jota oon oottanu todella kauan sillä siel nettikaupassa ei oo ollu kokoja piiitkään aikaan! Sen jälkeen menin Keken ja Mikon kanssa Saaralle jossa päätettiin pelata sitä Emännät vs Isännät pelii! Se olin ihan huikeeta, vaikkei ehkä Saaran kanssa ihan kaikkee tiedettykkään:D

Tässä viel pari kuvaa kännykästä! Hyvää alkavaa viikkoo kaikille lukijoille <3
Meidän upee voitto team eilen Saaran kans xD
New Yorkissa
1. Kävin torstaina mummun kanssa stockkan yläkerrassa salaatilla kun se tuli käymään Tampereella :) 2. Mikon kaa Jugissa :p
ella

11 kommenttia:

  1. hahahhaahaa toi teijän potkupuku-kuva xdd <3 ihana postaus !!

    VastaaPoista
  2. ihania kuviaa!! oot upee :) minkä kokonen toi sun mekko on ja kuin kauan noi vaatteet tuli? oon ite meinaa tilaamas tuolt samalta sivulta pari paitaaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti:) jos muistan oikee nii se koko oli 6? Tai sit 8 en oo ihan varma... Ja kesti joku 3-4 viikkoo johon olin kyllä aika pettyny sillä viimeks tilasin kesällä mun kummatkin rippikengät tuolta ja ne tuli jossai 4päiväs! Mut tietty jouluruuhkat vaikuttaa:) Ne kokotaulkot on tuol sivustolla aika todenmukasii ja ainaki mulla pitäny paikkaansa. Mut kantsii tilata:)

      Poista
  3. hei tosi kiva blogi!:) saitte uude lukija!;)
    http://saaraasofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. montako kk ootte ollu?:)

    VastaaPoista
  5. heii miten löysit sieltä sivulta noi brittilippu kengät?yritin ettii mutten löytäny:( ja meneeks ne kenkien koot sielä miten? oot muuten ihan huippukaunis:o!

    VastaaPoista
  6. eiku oho löysimpä noi koot,mutten noita kenkiä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon ihana!:) Niitä ei varmaan oo siel enää:( sillä sillonki ku mä tilasin ne niin ne oli jo jossain ihan viimesessä alessa ja niitä oli vaan tosi vähän jäljellä:/

      Poista