6.1.2013

Without struggle there is no progress





S: Mulla on kyllä ollut ihana joululoma! Oon tehny vaikka mitä. Eilen pääsin sitte lasketteleenki, oltii isin kans muutama tunti sappeessa :) Ja kävin perjantaina Ennillä, se teki mulle noi aivan ihanat geelikynnet! Just sellaset kun halusinkin. Kuvissa mulla on päällä JC:n neule jonka ostin itselleni joululahjaks, ton napakorun sain kans joululahjaks ja victoria's secretin rasvat yms on Saran tuomia mulle jenkeistä, tuoksuu ihanilta<3 Huomenna paluu arkeen, mulla alkaa viimeinen lukukausi peruskoulussa!

saara

6 kommenttia:

  1. Auts sattuks napakorun ottaminen?:o oon kaavaillu ite kans ottavani synttäriks, mut en tiedä taidanko uskaltaa:/ mut aivan mielettömän hienon näköne!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kyllähän se sattu, mut se meni nopeesti ohi ja sehän riippuu ihan ihmisestä että kuinka paljon sattuu :) ite kyl tykkään tosi paljon tästä!

      Poista
  2. ihana tää blogi <3

    VastaaPoista
  3. mistä sun napakoru on:)?

    VastaaPoista
  4. toi risti on tilattu savannilta :)

    VastaaPoista