13.2.2013

If I lose myself tonight it will be you and I





E: Moikka! Tää viikko ei ehkä oo ollu mikään onnistunein xd On ollu aika paljon kokeita ja muita koulujuttui. Maanantaina mulla oli kampaaja ja värjäsin sit uusiks blondit ja sen lisäks tälläset violetit dipdyet!  Mun mielestä nää on aika kivat, kattoo nyt et kuinka kauan noi violetit pysyy :) Huonoo siinä värjäämisessä oli että mulla oli ennestään haava mun päässä ja se ei todellakaa tykänny siitä, että värjäsin... 

Eilen mentiin koulun jälkeen meille Vilman kanssa tekeen meidän terveystiedon työtä ja se alkaa vihdoin olla aikalailla valmis. Sitä ennen käytiin Saaralla ottaan pari kuvaa :) 

Huomenna oiskin jo ystävänpäivä! Oon ihan innoissani, vaikken oikeestaan ikinä oo tehny mitään erikoista ystävänpäivänä:) Viime vuonna oltiin syömässä Saaran ja Ingan kanssa ja siitä voit lukee täältä :) Sen lisäks mun päivää viel piristi, että iskä sai hankittuu viel mulle, Saralle ja Saaralle liput Aviciin keikalle!

Oon muuten ihan koukussa tähän kappaleeseen!

// siis omg vähä noloo mulla on samat vaatteet ku viime postauksessa XD

 ella

14 kommenttia:

  1. Teillä on kiva blogi ja ootte molemmat tosi nättejä! harrastatteko mitään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitos kivasta kommentista:) Ei kummatkaan enää sillee "virallisesti" harrasteta mitään, käydään gogolla salilla ja ryhmäliikuntatunneilla säännöllisesti:)

      Poista
  2. ihanat dipdyet ja kiva toi vilman paita ku se oikein loistaa tollee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Milja!:) ja niimpä katottii iha samaa:D

      Poista
  3. coool ;) noi hiukset on bueno!

    VastaaPoista
  4. Oot tosi nätti ja toi sun kaveri myös! :)

    VastaaPoista
  5. Aivan ihanat noi sun hiukset ja oot muutenkin nätti:D!

    VastaaPoista