6.2.2013

Life always offers you a second chance, it's called tomorrow



xD

 
E: Moikka! Ensinnäkin pahoittelut, että viimeisimmästä postauksesta on jo kauan aikaa. Mulla on lähiaikoina kulkenut kamera mukana ihan naurettavan vähän, eikä oo ollu paljon kuvattavaa... Kaikkein hirveintä on se, että Saaran kone meni rikki!! Siel oli kaikki kuvat 4. luokasta asti, kattoo nyt et saako niitä kuvia pelastettua sieltä. Tän takia Saarakaan ei oo oikein voinu postaa:(

Päästiin Saaran kanssa maanantaina 12 ja lähettiin siitä heti kohti Sappeeta! Oli tosi kiva mennä lautaileen pitkästä aikaa, tosiaan viimeks on tullu lasketeltuu viime hiihtolomalla. Mäessä oli tositosi vähän porukkaa, pääsi laskeen tosi helposti eikä tarvinnu jonottaa hisseihi yhtää :) Oli kyl kiva käydä vähä ottamassa tuntumaa lautailuun ennen kun lähetään hiihtolomaks leville !! Hassuu, että ollaan ootettu hiihtolomaa varmaan siitä lähtien kun edellinen loppu ja siihen on enään 15 päivää! Odotus palkitaan, sillä luvassa lasketteluu ihan mahtavissa rinteissä, oleskeluu upeessa seurassa ja paljon kaikkee muuta;) onks kukaan teistä tulossa leville?:) 

Näissä kaikissa kuvissa näkyy mun uus farkkupaita johon oon ihan rakastunu! Toi on niiin ihana ja sitä voi yhdistää tosi monen erilaisen vaatteen kanssa :) Siks sitä onkin näkyny mun päällä tosi paljon. Toiset asiat joita oon lähiaikoina käyttäny paljon on kuvissa näkyvät laukku ja käsikoru. Laukku on h&m:ltä 14.95 € ja on kulkenu tosi paljon mukana :) Toi käsikoru on kai lindexiltä (?) ja alennuksen kanssa makso vaan 3 €!

Nyt oon kotiutunut just salilta, väsyneenä mutta onnellisena ja nyt saunan kautta petiin. Loppuun piristykseks tälläsii todella onnistuneita otoksia xD

pus,    
ella


9 kommenttia:

  1. Mäkin oon tulossa leville! Missä asutte siellä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee vähänkö kiva:) harmi vaan ettei anonyymi nimi sano mitään! Eturinteen edessä olevissa alppitaloissa:)

      Poista
    2. No ette te tietäis mua kumminkaan:/

      Poista
    3. Mut saa kyllä iha rohkeesti tulla moikkaa jos meitä jossai siel näkee:)

      Poista
  2. mihin haet yhteishaussa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ooo oikeestaan vielä ihan tarkalleen päättänyt et minne, mut lukioon oon menossa:)

      Poista
  3. Vihdoin postasit:) ihanan pirteetä tekstiä ja mäkin oon tulossa leville!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo on ollu aika paljon kaikkee kiirettä:) kiitti! heei tosi kiva:)

      Poista