16.4.2013

I need your love - Ellie Goulding



xD




Bikbok n. 15€
 
 E: Tiistait on koulun kannalta ehkä kamalin päivä viikossa. Latinaa, matikkaa, enkkua, äidinkielen kaksoistunti, ruotsia ja fysiikkaa, koulua siis kahdeksasta neljään! Viimeisillä tunneilla ollaan Saaran kans yleensä ihan poikki ja sen kyllä huomaa meidän jutuistakin :D Tänään kotiin tultuani laitoin piece of norwayn heti päälle ja menin päiväunille. Sen jälkeen oon jännittänyt huomista englannin valtakunnallistakoetta, hui! 

Ylempänä näkyy kuvia meidän huikeesta tacoillasta ja autot shampanjasta :D Otin myös kuvat mun vähäisistä uusista ostoksista. Perus kuorinta ja rasva, mutta merkit on uusia mulle. Sit ostin elämäni ensimmäistä kertaa itseruskettavaa :D! Merkki on St.Moriz ja olin lukenut tästä jo aikasemmin hyvää palautetta netistä. Koska en nähny tätä missään kosmetiikkakaupoissa tai muuallakaan, aattelin, että tilaan netistä sitä. Kunnes luin jostain et tätä myytäis seppälässä. Käytiin Saaran kanssa kattoon, että onko lietsun seppälässä mut ei ollu joten unohdin koko asian. Viime viikolla Saara kuiteskin sattu käymään keskustassa Seppälässä ja näki siel noita, joten mun oli pakko käydä ostamassa tota! Sain siitä -20 % jonku kamppanjan takia niin hinnaks jäi joku vähän päälle 5€! Kokeilin tota kerran mun jalkoihin ja tuli ihan hyvä rusketus, mut toi ei silti ehkä oo ihan mun juttu :) Kävin viime viikolla kaupungilla etsiin uusia aurinkolaseja kun vanhat meni rikki, mutta mukaan tarttukin bikinien yläosa. Tykkään tosta tosi paljon ja nyt mulla on kivat bikinit kesän matkoille ;) Ainiin ja hulluilta päiviltä tarttu mukaan proteiini jauhetta ja lava gainomaxia.

 Eilen latinan kokeisiin lukemisen sijasta lähdin mielummin Mikon kanssa Tappara - Ässät peliin ja onneks lähdin sillä mulla oli tosi kivaa! Halli oli tosi täynnä ja tunnelmakin oli ihan sen mukanen. Ja mikä tärkeintä, oma joukkue voitti xD

// ei olla viel ehditty Saaran kanssa kattoon sitä osoitetta niin ilmoitellaan siitä myöhemmin :)

ella

2 kommenttia:

  1. eilen siis se tunnelma hallissa oli niin mahtava mut tapparan peli oli paskaa voitosta huolimatta XD mä en enää jaksanu ees lopussa kannustaa tapparaa vaan olis tehny mieli huutaa et "voitteko ny vittu pelata" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta :D itekki katoin jossain kohtaa vähä sillee mitäs helvettiä xD

      Poista