1.4.2013

We don't need no wings to fly















S: Hyvää pääsiästä vielä multakin! Mun loma on kans menny tosi kivasti. Oon ollu aika paljon kotona ja sit vaan kavereiden kans ja vähän reenannukki vaikka mulla on oikeestaan koko viime viikon ollu nuha:( Oltiin Juuson kans kattomassa pitch perfect, joka oli ihan sika hyvä! Olin vähä yllättyny kun Juusoki tykkäs siitä:D Ja sit yökyläiltiin lauantaina näiden ihanien kanssa:) Vilma, Milja, Enni ja Meeri oli meillä yötä ja käytiin ottamassa kuvia, meistä ei oo oikeen kunnon yhteiskuvia ollu nii otettiin nyt sitte ihan urakalla! Aurinko oli jo alkanu vähän laskee tossa vaiheessa ja kamerajalan varjo näkyy osassa noista kuvista, mutta ei voi mitää:) 

Kai mun täytyy tästä taas ryhdistäytyä ja alkaa katteleen kouluhommia, moimoi!

saara

7 kommenttia: