7.5.2013

The best things in a life are free. The second best are very expensive.





S: Elämä on ihanaa ja mulla menee hyvin, kohta on kesä ja tänään oli viiminen koe joka vaikuttaa mun päättötodistukseen. Ulkona on jo jopa kivaa olla ku on alkanu lämpeneen, huomenna olis tarkotus kastaa tyttöjen kans Meerillä talviturkit.. 

Noin pari viikkoa sitten olin Justin Bieberin keikalla Ennin kans:) Se oli kyl upee keikka ja hieno kokemus, vaikka en mikään fani ookkaan. Jäätiin Helsinkiin Ennin perhetutuille yöks keikan jälkeen, ja seuraavana aamuna suunnattiin kohti keskustaa shoppaileen. Ostin pari toppia, joista toinen pääsikin vappuna jo käyttöön, ja kuvissa näkyvän hameen ja shortsit. Ja pitihän meidän käydä Helsingin Hardrock cafessa syömässä, maistu kyllä hampparit hyvältä shoppailun jälkeen:)

Saatiin viikonloppuna tietää minne rippileirille pääsee isoseks enskesänä, mulla ensimmäinen ripari isosena on Päiväkummussa kesäkuun puolivälissä. Olin tyytyväinen että pääsin mun ekaan hakuvaihtoehtoon, mutta jäi silti harmittaan niiden puolesta ketkä ei päässy sinne minne olis halunnut.

Tsemppiä kaikille viimeisille kouluviikoille! 

saara

10 kommenttia:

  1. Mistä noi sun ostokset on ostettu?:) ootte sää ja ella molemmat kyl niiin upeita!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikki on H&M:ltä ostettu:) kiitos paljon<3

      Poista
  2. Mistä noi hame ja shortist on? *.* harmi ku et tullu mun riparille isoseks mutta toi isos homma kuulostaa kyllä iha sika kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M, ja varmasti mukava leiri sullakin tulossa! Kyllä mä ainakin oon innoissani tulevasta koitoksesta:)

      Poista
  3. sun kroppas on ihan täydellinen!!! tsemppiä lukiiooon:))

    VastaaPoista
  4. miiissäs peppukuva? XD minä niin odotin sitä:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no onneks se on turvassa koneen arkistoissa !!

      Poista