30.6.2013

Portugal














MKTO - Classic

E: Vihdoin löysin ees vähän aikaa, että pääsisin julkaiseen näitä Portugalin kuvia! Tässä ei siis todellakaan oo vielä kaikki vaan lisää postauksia tulee viel kunhan oon saanu selattua kaikki kuvat läpi.. Joita on yli 1100.. 

Kuiteskin mun mielestä oli ihan huippu reissu! Meidän viikkoon siellä mahtu aika paljon kaikkee. Käytiin vesipuistossa, monta kertaa sellasella ihanalla rantakadulla, rannalla, eläinpuistossa, shoppailemassa (se kauppakeskus oli keskiyöhön asti auki !?), ihan huikeessa Hole in Onessa xD, venereissulla sellaselle upeelle rannalle ja paljon kaikkee muuta :) Näistä selitän sit enemmän kun mulla on enemmän aikaa! Meinaan Boston to Miamiin lähtö on jo ylihuomenna (!!) ja mun pitäis olla nyt pakkaamassa. Ollaan käyty Saaran kanssa ostamassa tarvittavia juttuja matkalle, mut silti tuntuu että kaikki on viel ihan kesken ja että multa puuttuu kaikki olennainen :D 

Tällä viikolla oon yrittänyt olla mahdollisimman paljon kavereitten ja tietty Mikon kanssa. Keskiviikkona olin Ingan, Saaran ja Jonin kanssa ja mentiin sellaselle kalliolle mistä pysty hyppään sellasen köyden varassa järveen! Oli ihan himo hauskaa ja naurettiin ihan kippurassa kun me tytöt ei ikinä oikeen onnistuttu siinä xD Eilen nähtiin Saaran kanssa Vilmaa joka oli tullut Nizzasta just:* Mutta nyt meen jatkaan pakkaamista, heippa!

 ella

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Sellane aika pieni jonka päällä on puu josta se köysi roikkuu:) sille paikalle on varmaa joku oikee nimiki mut mulla ei oo mitää hajuu et mikä se on:D

      Poista
    2. Otamuksen sillalla xD
      Ihan sika ihania kuvia <3!!

      Poista
  2. hei missä päin olitte :)? sori jos se lukee tuol jossain selväst:D

    VastaaPoista
  3. keitä kaikkia teitä tuolla oli tuolla reissulla :)? vitsi oon kade teille hirmu hyvää ja turvallista matkaa :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ja Mikon lisäks sen vanhemmat, isosisko ja sen poikaystävä:) voi kiitos!:)

      Poista