15.8.2013

It's better to have loved and lost, than never have loved at all



 neule hilfiger, farkut GT, kengät converse

 S: Heissan:) Viime tälläsestä normipostauksesta onkin kulunut aikaa. Aattelin tulla kertoon että mitä mulle oikein kuuluu ja mitä on meneillään. Oon jo ihan täysin totuttautunu arkeen ja syksyyn:o Mä siis alotin lukion jo viikko sitten, Valossa. Sielä on ollu ihan kivaa ja mun eka jakso onkin aika rento:) En vaan tykkää siitä että tehdään niin paljon kaikkee koneella, saatiin omat läppärit ja tehdään yleensä tehtävät ja muistiinpanot sillä. Ihan vaan siks en tykkää ku en oikeen osaa käyttää noita koneita, meillä on aina kotona ollu macin tuotteita ja näissä on ihan erilaiset ohjelmat. Mielummin tekisin vaan kaiken vihkoon. Tuntuu että läksyä tulee heti enemmän kun ennen, mutta oon nyt heti asennoitunu erilailla opiskeluun, nyt kun se on ihan omalla vastuulla. Mut kyl lukio on selvästi se mun paikka ja oon tyytyväinen valintaani:)

Ja niin pitää mun varmaan täälä blogissakin kertoo että ollaan Juuson kans erottu. Että onhan mulla tässä ollu meneillään vähän kaikenlaista, uus koulu ja tää. Ero on aina vaikeeta mutta onneks ollaan edelleen kavereita, kyllä tää tästä ja elämä jatkuu. En tarkemmin haluu täälä kertoo mitään syitä, ihan vaan siks ilmotin että ei tuu sit mitään väärinkäsityksiä kenellekkään:)

Mua vähän pelottaa, Veera on nimittäin lähössä vaihtoon ihan kohta! Miten mä pärjään vuoden ilman sellasta ihmistä jonka oon tuntenu aina, joka neuvoo mua kaikessa ja ymmärtää kaiken:o Onneks skype on keksitty ja oikeestaan kun miettii, vuosi on lyhyt aika. Vastahan mun ysiluokka alko?? Mutta siis, Veeran vaihtovuotta pääsee seuraamaan TÄSTÄ

Mä en aatellut muuten siitä kielimatkasta tehdä erikseen mitään ostospostausta, en oikeestaan ihan hirveesti mitään ostanut, koska eihän meillä matkalaukuissa ollut paljookaan tilaa. Mutta varmasti tuutte kuvissa näkeen uusia vaatteita! Tästälähtien laitan parhaani mukaan asukuviin vaatteiden ostopaikat, sitä on aikasemminkin meiltä toivottu:) Video siitä matkasta on vielä tulossa, ihan pian!:) Ja niin, tosta vikasta kuvasta huomaakin että oon ottanut ripsienpidennykset! Kävin ennen koulunalkua Juuson siskolla ottamassa ripset ja oon kyllä ollu tyytyväinen. Nää on mulla ollu nyt kolme viikkoa ja hyvässä kunnossa on edelleen. Oon niin laiska meikkaamaan että nää on mulle kyllä tosi kätevät, ei tarvi aamusin muuta laittaa kun vähän bb voidetta :)

Tässä arjen keskellä vielä lyhyt throwback kesään.. Vietin huikeen kesäloman! Kaikki mökkireissut, kesäillat, ripari ja unohtumaton boston to miami:) Ja paras lopetus, Saran synttärit/mun ja Ellan welcome back partyt! 

Haha huomaa kyllä että asiaa riitti, toivottavasti jaksoitte lukee xD Heippa<3

saara

15 kommenttia:

  1. Höh, harmi että erositte :( Pärjäile :) En oo varma oonko ennen kommentoinu tähän blogiin, ehkä oon, mutta oot ihan tajuttoman kaunis ! (: rakastan sun hiuksia <3
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olipas piristävä kommentti, kiitos ihana<3:)

      Poista
  2. Ripari?:o kui kävit riparin tänä vuonna, vai oonko käsittäny ihan väärin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi oli vähä epäselvästi tossa, mut olin siis riparilla isosena :)

      Poista
  3. ihana saara<3 noi sun housut on niin kivat!

    VastaaPoista
  4. millo oot ostanu noi farkut ja ton neuleen ja muistaks mitä makso?:) noi on iha täydelliset vaatteeet ja sä !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. farkut joskus vähän ennen kun koulut alko ja ne tais maksaa joku 40-50e? Ja paidan jenkeistä en muista kyl yhtää paljo makso:) kiitos paljon<3

      Poista
  5. Minulla olisi muutama kysymys.:D Olen miettimässä kameran ostoa. Mutta mikä noista teidän kolmesta kamrasta oisi se paras ja laadukkain? Vai onko teillä joitain muita suositeltavia kameroita ja onko noissa nikon D5100:ssa sellainen kääntyvä näyttö? Puhuitteko kielimatkallanne suome niiden muiden suomalaistenn kanssa? Vai olikon teilä sellain että teidän "piti" puhua englantia kaikille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meiän lemppari on nikon d 5100 ja joo siinä on kääntyvä näyttö joka on ehdottomasti plussaa! Mutta siitäkin on varmaan tullut uusia versioita ostettais kyllä siitä varmaan päivitetyt versiot jos nyt ostettais, sillä kamerat kehittyy kokoajan:)

      Poista
    2. Niin ja puhuttii kyl suomee varsinki sillon kun oltiin keskenämme:) mut just ku oltii esim minibussis pyrittii puhuu enkkuu ja muutenki sosiaalisis tilanteis jossa on muun maalaisia koska se ois ollu aika loukkaavaa puhuu suomee:)

      Poista
  6. Luin jossain vaiheessa, että Oot kiinnostunu lähteen vaihtoon. Ootko vielä kiinnostunu tai mahdollisesti lähdössä?:) Oot muuten tosi kaunis ja kiva blogi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en varmaankaan. toi kielimatka oli jo tarpeeks huikee ja toivon sit vaan että matkustan maailmaa tulevaisuudessa paljon ja ehkä joskus asun ulkomailla:) kiitos<3

      Poista
    2. Okei. Itse olin vaihdossa ja oli kyllä huikee vuosi, että suosittelen ehdottomasti sun tyyliselle ihmiselle ois varmasti erittäin varteenotettava vaihtoehto! Ois ollu muutenki kiva lukee sun vaihtariblogia :)

      Poista
    3. En oo jostain syystä nähnykkään tätä kommenttia! Mutta uskon kyllä joka sanan, en mä vielä oo mitään lopullista päättänyt :)

      Poista