12.8.2013

Last days of summer

E: Huomenna mullakin alkaa vihdoin koulu. Suurin osa mun kavereista (mukaan lukien Saara) on ollu torstaista asti koulussa, onneks oon saanu nauttia viel vähän enemmän lomasta ;) 

Tää kesä on ollu mun mielestä aika erilainen kun viime, mut hyvällä tavalla. Olin yli kuukauden ulkomailla, Mikon ja sen perheen kanssa upeella matkalla Portugalissa ja Jenkeissä Saaran kans matkalla jota en varmaan tule koskaan unohtaan! Oon nähnyt kavereita paljon ja puhunut monia tunteja Vilman, Saaran ja Ingan kanssa kaikista asioista laidasta laitaan ja miettinyt maailman menoa, juhlinut kavereitten kanssa, viettänyt huikeet takas jenkeistä tulo bileet, mökkeillyt, viettänyt Mikon kanssa paljon aikaa, ajellu aamuntunneille asti ja yksinkertaisesti nauttinut kesästä! 

Viime viikolla kävin ostaan koulukirjoja, kyniä ja vihkoja. Oon myös ostanu jonkin verran kesän viimeisistä aleista kaikkee kivaa, esittelen ne sit myöhemmin:) Musta on ihanaa kun saa ite päättää kaikki koulukamansa kun yläasteella kaikki sai sen pienen sinisen vihkon ja kaikissa aineissa sama juttu. Toin jopa jenkeistä vihkoi ja kalenterin koska ne oli siellä niin halpoja ja söpöjä :D Nyt pitäs ainakin olla kouluintoo..

Jännitän kauheesti uuteen kouluun menoo koska osaan välillä olla tosi ujo ainakin aluks :p Mutta tykki siis kutsuu huomenna, hui!  Mutta uskon, että lukiossa tulee oleen tosi paljon kivempaa kun esim yläasteella. Siellä meidän luokka oli niin epäsosiaalinen keskenään ja kaikilla oli omat clickkinsä jotka ei tullut juttuun sit ollenkaan :D 

ps. Oltiin kattoon vähän aikaa sitten Mikon kanssa Now you see me - leffa ja tykättiin kummatkin siitä ihan hirmusti! Normaalista poikkeeva leffa joka hämmästytti kokoajan, suosittelen! 

ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti