26.8.2013

Macadamia oil

 E: Moikka! Nyt tulee vähän erilaista postausta kun yleensä, nimittäin hiuksista! Mulla on ollut helmikuusta asti vähän ongelmia mun hiusten - varsinkin hiuspohjan kanssa. Helmikuussa, vähän ennen hiihtolomaa kun värjäsin hiukset kampaajalla niin mun päänahkaan tuli kaks inhottavaa haavaa:( Olin ihan järkyttynyt, sillä oon värjännyt mun hiuksia jo monta vuotta ja blondina oon ollut vaikka kuinka pitkään. Oli aika outoo kun yhtäkkiä ei voikkaan värjätä hiuksia tai käyttää normi hiustuotteita. Sen jälkeen oon käyny värjäämässä hiuksia vaan kerran, ja silloinkin vaan raitoja. Nyt monen kuukauden jälkeen vihdoin uskalsin varata kampaajalle värjäysajan! Toivon tosi paljon, että saisin mun hiukset värjättyä huoletta, sillä oon kyllästyny näihin hiuksiin.
 Halusin kuiteskin tulla esitteleen teille yhen tosi hyvän tuotteen! Jenkeissä mun hiukset meni aika huonoon kuntoon, sillä mulla ei ollu mun moroccan oilia yms. mukana. Yhtenä iltana käytiin meidän bussiryhmän kanssa Walgreens nimisessä kaupassa nopeesti ostamassa kaikkee tarvittavaa. Hius osion luona mun silmiin pisti Organixin macadamia oil hoitoaine! Mieleen tuli nimestä heti mun rakas ja niin hyvin palvellut Moroccan oil, että oli pakko napata mukaan, eikä ollut ees hinnalla pilattu.
Ja nyt oon niin rakastunu tähän hoitoaineeseen, että mun oli pakko kiikuttaa tää Suomeen asti mukanani! Tää tuote tekee hiuksista ihan super pehmeet ja tuoksuu tosi hyvälle. " Drench your strands in an ultra-moisturizing luxurious formula infused with nutrient rich macadamia oil to instantly hydrate and smooth parched, dry hair while exotic sugar cane extract and bamboo extract soften and mend split ends for a luscious, vibrant mane with brilliant shine. " Näin sanotaan Organixin nettisivulla. Olin ihan varma, että kun tuun takas kotiin Jenkeistä mun hiukset tarvii jonkun superhiusterapia hoidon, mutta tätä ja parii muuta luottotuotetta käyttämällä mun hiukset on taas hyvässä kunnossa! Sattuuks kukaan tietää, että myydäänks tätä merkkiä Suomessa tai jossain lähimaissa :D? 

// niiin ja mitä tykkäätte tälläsestä postauksesta? Haluutteks ,että esittelen useeminkin lempparituotteita tai ostoksia jenkeistä?

ella

8 kommenttia:

  1. Jooo vaateostoksia molemmilta!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, Saaran puolesta en kyllä voi lupailla mitään:)

      Poista
  2. voi ei tiiän ton tunteen nimittäin itekki värjäsin vähän aikaa sit hiukset ja sain siitä jonku allergisen reaktion et mun päänahka meni ihan semmosille kudosnestettä vuotaville haavaumille ja nyt ei tiiä voinko värjätä hiuksiini enää ikinä :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii eii:( mulla autto ku ostin apteekista jotain geeliä päänahalle, sit kun ne haavat oli parantunu:) mut toivottavasti pystyt viel värjää! Mun kampaaja sano että vois auttaa jos värjäisin ruskeeks koska sillon se väri ei oo niin vahvaa, mut en kyllä haluis ruskeita hiuksii taas:p

      Poista
  3. Mäki hamstrasin noita jenkeistä ja nyt koitan säästellä viimesiä tippoja :( Toivottavasti näitä myytäis jossaki Suomessa tai nettikaupoissa mitkä toimittaa suomeen koska rakastuin noihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, ois itekki pitäny ostaa enemmä! Yritin googlettaa nii tuli vaa englanni kielisii sivui, mut toivottavasti jostain sais tilattuu:)

      Poista
  4. feelunique.com myy kyseistä hoitoainetta, mutta nyt se oli niillä lopussa. Kannattaa kyttäillä sivuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, kiitti vinkist täytyy käydä kattoo:)!

      Poista