23.10.2013

To travel is to live




 Eka ilta, ekat lasit sangriaa, meille tuli tavaks tilata sitä joka ravintolassa ja vertailtiin mikä on ollut parasta siihen asti xD


 

 mekko pacsun kengät toms



 paita GT hame H&M kengät forever21 laukku primark

 Nää seuraavat kuvat on Gibraltarilta, joka siis kuuluu Englannille, mutta sijaitsee Espanjassa. Me mentiin sellaselle minibussiajelulle tuolla, joka meni ton sumun peitossa olevan vuoren melkein huipulle. Saatiin kuulla matkan aikana paljon mielenkiintosia juttuja Gibraltarista ja sen historiasta, nähtiin paljon apinoita, käytiin parissa luolassa ja nähtiin juuri ja juuri Afrikka!






 Like a boss

 Näyttää tosi viattomilta ja söpöiltä, noi vauvat olikin, mutta isot apinat oli jo pelottavia:D Niillä oli tosi terävät hampaat ja ne tuli tosi lähelle, yks apina yritti jo havitella mun laukkua jonka olin just edellisenä päivänä ostanut, onneks se pääsi vaan hipaisemaan sitä! Noiden ympärillä pörräs myös aivan sairaasti kärpäsiä joihin mulla ja Ennillä meni hermot niin totaalisesti matkan aikana. Niitä oli kaikkialla!



 Ensimmäisenä kunnon auringonottopäivänä sain kaulaan aurinkoihottumaa, joka kiusas mua sitten loppuloman:( Onneks se on nyt jo tasoittunut ja muuttunut rusketukseksi! Tästä kuvasta myös huomaa kuinka keltaset mun hiukset on..

 selfiee xD

 mekko GT kengät toms 





Enni teki mulle tollaset kynnet ennen matkalle lähtöä :)




S: Voi että mä kyllä rakastan matkustamista! Tuli ihan täydelliseen kohtaan tää Espanjan matka. Sain ihanan rusketuksen (ja keltaiset hiukset), uusia vaatteita ja saatiin vaan rentoutua viikko ja unohtaa kaikki muu:) Oltiin siis reissussa äitin, iskän ja mun kaverin Ennin kans. Me luultiin et oltiin menossa Malagaan mutta selvis, että meijän hotelli olikin jossain vähän pienemmässä paikassa, lähempänä Fuengirolaa ja Marbellaa. Se ei kuitenkaan haitannu sillä oltiin vuokrattu auto ja päästiin sillä kätevästi kaikkialle. Tehtiin myös päiväreissu Gibraltarille. Lomaan siis kuului: aurinkoa, rantoja, uima-altaalla chillailua, shoppailua, uusiin paikkoihin tutustumista, hyvää ruokaa ja upeita maisemia:) Kaikenkaikkiaan onnistunut reissu, lähtisin vaikka heti takasin:)

Musta on kivaa että on tullu vähän lunta, haluisin jo et tulis joulu, uv ja hiihtoloma! Tää marras/joulukuu on kaikista uuvuttavinta aikaa, ku on kokoajan niin synkkää ja pimeetä. Ja just tähän mulle tietenkin sattu sellanen raskas lukkari:( Nytkin pitäis olla lukemassa espanjan sanakokeeseen, aloin sitäki kieltä opiskeleen just. Pääsin siis näyttään heti mun taitoja syyslomalla xd Eipä mulla muuta, Veeraa on kova ikävä ja oon kateellinen.. Oon jo vähän alkanu katuun sitä päätöstä että en aio lähteä vaihtoon. Mutta eihän sitä vielä tiedä..:) 

saara

12 kommenttia:

  1. ihania kuvia!:-) plus tulee tällee hienosti myöhässä mutta oon varma että näin sut keskiviikkona stokkalla sillo ku oli hullut päivät:DD

    VastaaPoista
  2. mikä toi paikka niinku tarkallee ottaen on, missä olitte ?(: mut ihania kuvia ja oli varmaa ihana reissu !(:

    VastaaPoista
  3. Mutta kuunneltiinko me niitä kiinnostavia juttuja bussissa on taas asia erikseen...;)XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep xD kyllähän sitä kuitenki jotain tuli opittua!!

      Poista
  4. teillä oli varmana mukava loma, ihania kuvia! ikävä on kova tääläkin, rakastan sinua<3

    VastaaPoista
  5. Tätä blogia on niin surullista lukee kun aina tulee kaikkia ihania lomakuvia ja mä istun sateisessa suomessa:'( XD mulla on toi sama napakoru ihan sika ihana! Ja varmasti oli onnistunu reissu kaikin puolin! Miten tykkäät olla lomilla, esim vaikka vaan tukholmassa että pyöritkö porukoiden kanssa, tykkäätkö nähtävyyksistä ja vanhoista linnoista ja sellasista vai onko shoppailu enemmän sun mieleen:)? Ite meinaan nautin hirveesti sellasesta turisti kiertelystä vanhoissa paikoissa ja oon aina pitäny itteeni outona kun muut meidän perheen lapset vihaa sitä :-D kauheen pitkä kommentti tuli jo mutta vielä että se kihara tuto olis ihan sairaan kiva jos huvittais tehä:)!<3

    VastaaPoista
  6. Hahah eikä :( :D no siis mä tykkään sellasesta monipuolisesta, vähän nähtävyyksiä, shoppailua ja rentoutumista:) en jaksais kyllä joka päivä kiertää nähtävyyksiä, mutta en jaksaisi shoppaillakkaan joka päivä! musta ei oo lainkaan outoo kierrellä paikkoja ja nähtävyyksiä porukoiden kanssa:) ja joo yritän saada sen aikaseks!! Anteeks kauheesti ku on kestäny ja kiitos ihanasta kommentista<3

    VastaaPoista
  7. Mäki olin just viime kesänä noilla samoilla alueilla ! Oliks siel vielä semmonen outo huvipuisto siellä gibraltarilla? +oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiva! Ei me ainakaan nähty mitään huvipuistoo siellä :) kiitos<3

      Poista